Radenska se je v najnovejši raziskavi Valicona uvrstila
med tri najmočnejše blagovne znamke FMCG (blaga široke potrošnje) v Sloveniji.
Zasedla je drugo mesto, tik za Alpskim mlekom. S tem je znova potrdila izjemno
zaupanje slovenskih potrošnikov, ki jo cenijo zaradi dolge tradicije ter
sposobnosti prilagajanja sodobnim trendom.
Stabilnost v svetu sprememb
Čeprav je zadnje desetletje zaznamovalo mnogo družbenih in gospodarskih pretresov – od gospodarske krize, pandemije, vojne v Ukrajini do naraščajoče inflacije – so rezultati raziskave pokazali, da največje blagovne znamke v Sloveniji ostajajo presenetljivo stabilne. Prvih pet se je med najmočnejšimi pojavilo že leta 2016, ko je Valicon prvič izvedel tovrstno analizo. Takšna trdnost ni samoumevna, temveč rezultat dolgoletnega vlaganja v kakovost, prepoznavnost in uporabniško izkušnjo.
V kategoriji zvestobe in prepoznavnosti Radenska na prvem mestu
Moč blagovnih znamk se je merila na podlagi štirih ključnih dimenzij: prepoznavnosti, uporabe, izkušnje in nepogrešljivosti – na celotni populaciji, ne le med uporabniki posameznih kategorij. Letos je bila raziskava izvedena skozi celo leto, kar je zmanjšalo vpliv sezonskih nihanj. Radenska izstopa v vseh dimenzijah, v kategoriji zvestobe in prepoznavnosti pa je celo na prvem mestu. Potrošniki jo pogosto povezujejo z zdravim življenjskim slogom in naravno osvežitvijo. Po mnenju Valicona je prav to eden ključnih razlogov, da je v obdobju večje ozaveščenosti o zdravju in zmanjševanju vnosa sladkorja Radenska dodatno okrepila svoj položaj.
»Izjemno ponosni smo, da se je Radenska letos uvrstila med tri najmočnejše FMCG znamke v Sloveniji. Ta rezultat razumemo kot priznanje zvestobe naših potrošnikov in potrditev, da blagovno znamko gradimo na pravih temeljih. Še posebej nas veseli, da je Radenska od zadnje meritve leta 2016 napredovala na drugo mesto – kar dokazuje, da naš ugled in vpliv med potrošniki vztrajno rasteta, tudi pod okriljem skupine Kofola. Zahvaljujem se vsem zaposlenim, poslovnim partnerjem in potrošnikom, ki skupaj z nami ustvarjajo zgodbo Radenske. Naša zaveza ostaja enaka: vlagati v kakovost, razvoj izdelkov, trajnost in blagovno znamko, ki je sinonim tradicije preteklosti, predvsem pa prihodnosti,« je ob rezultatih analize povedal Marián Šefčovič, generalni direktor podjetja Radenska d.o.o..
Znamke prihodnosti temeljijo na zaupanju
Letošnja raziskava potrjuje izjemno moč domačih znamk – med desetimi najmočnejšimi je kar šest izvorno slovenskih. Radenska je ena izmed najprepoznavnejših, z več kot 155-letno zgodovino in statusom nacionalnega ponosa. Zaupanje potrošnikov gradi z dosledno kakovostjo, trajnostnim delovanjem in inovativnim pristopom, kar ji zagotavlja trdno mesto med vodilnimi FMCG znamkami v Sloveniji.
Rezultati raziskave, ki je bila izvedena aprila 2025, v okviru spletnega panela Valicon JazVem.si, na reprezentativnem vzorcu n=800 oseb (15–65 let).