TUDI MINISTER POGAČNIK NA „ZELENEM TEDNU“ V BERLINU

Slovenija se v organizaciji ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano obiskovalcem mednarodnega sejma »Zeleni teden« oziroma »Grüne Woche« v Berlinu predstavlja že dvanajstič po vrsti. Sejem ...
Slovenija, s petimi razstavljalci na največjem mednarodnem kmetijsko živilskem sejmu »Zeleni teden« v Berlinu Slovenija se v organizaciji ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano obiskovalcem mednarodnega sejma »Zeleni teden« oziroma »Grüne Woche« v Berlinu predstavlja že dvanajstič po vrsti. Sejem pomeni enega najpomembnejših sejemskih, strokovnih in političnih dogodkov v letu s področja kmetijstva in živilske industrije v EU. Njegove otvoritve se udeležuje tudi slovenski minister za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano dr. Milan Pogačnik, ki se bo srečal z večimi ministri EU in se udeležil 2. mednarodne konference ministrov za kmetijstvo in 1. berlinskega vrha kmetijskih ministrov, na katerih bodo razpravljali o zagotavljanju varnosti preskrbe s hrano kot o globalnem izzivu za snovalce politike in industrijo.
Obiskovalci sejma bodo lahko tudi tokrat na slovenskem razstavnem prostoru poiskušali in kupili mesne izdelke in vina, in sicer predvsem iz severovzhodnega dela Slovenije, ki predstavlja največjo kmetijsko regijo v državi. K sodelovanju pri pripravi kulinarično-vinarskega dela razstavnega prostora je letos pristopila Skupina Panvita. Ta je v Sloveniji sicer eno vodilnih podjetij živilske pridelave in predelave, ki pridelavo hrane obvladuje od njive do mize. Je skupina vertikalno organiziranih družb za proizvodnjo varne in kakovostne hrane, s katero deluje več kot 1.000 družinskih kmetij v tem delu Slovenije. Zaupanje potrošnikov gradijo s sonaravno pridelano hrano ter certificiranimi in nadzorovanimi proizvodnimi procesi. Takšen način organizacije proizvodnje je v času globalne prehranske krize in vse večjega zavedanja potrošnikov o varni in kakovostni hrani zelo pomembno ter je takšno podjetje lahko primer dobre prakse. Poleg izdelkov blagovne znamke »Diši po Prekmurju«, ki vključuje tudi izdelke podjetja Kodila, se z živilskimi proizvodi predstavljajo tudi tovarna Olja Gea, Eta Kamnik in MIP s kraškim pršutom.
Na razstavnem prostoru se Slovenija predstavlja kot privlačna turistična destinacija z možnostjo preživljanja počitnic tudi na slovenskih turističnih kmetijah, za kar bo poskrbela Slovenska turistična organizacija. Poleg tega pa se v sklopu predstavitve severovzhodnega dela Slovenije letos predstavlja tudi eden največjih ponudnikov hotelskih, zdraviliških, gostinskih in drugih turističnih storitev pri nas, Sava hotels & Resorts, ki zajema dvoje turističnih območij, Bled in severovzhodno Slovenijo. Obiskovalci bodo med drugim lahko preizkusili tipične slovenske dobrote, kot so kranjska klobasa in meso iz tünke, ki nosita nacionalno geografsko označbo, šunko po prekmursko in sladke posebnosti, kot je prekmurska gibanica, ki je zaščitena z nacionalno označbo tradicionalnega ugleda. K slednji se bo podalo tudi sladko Prešernovo vino, ki se trga na 3. december, rojstni dan največjega slovenskega pesnika.