BOMBA NA PUHOVEM MOSTU ČEZ DRAVO

„POŠALIL“ SE JE S POLICISTI IN PRESTRAŠIL PTUJČANE...
Doslej so nepridipravi običajno lažno alarmirali policijo in druge ustrezne organe, češ da je postavljena bomba ali kakšna druga eksplozivna naprava na sodiščih, šolah ipd., sedaj pa so se tovrstne šale, ki pa jih policisti morajo jemati skrajnje resno, preselile tudi na druge objekte. Tokrat se je s policisti „pošalil“ 62 – letni Ptujčan, ki pa je hkrati dodobra prestrašil svoje someščane. „Danes, 14. julija, ob 7.24 uri, je na OKC Policijske uprave Maribor poklical neznani moški in povedal, da je na Puchovem mostu pri Ptuju nastavljena bomba. Policisti so zaprli most za ves promet in začeli s pregledom, prav tako pa tudi z intenzivnim zbiranjem obvestil. Ob 8.15 so zaradi suma storitve kaznivega dejanja Zlorabe znamenj za pomoč in za nevarnost po 312. členu kazenskega zakonika prijeli in odvzeli prostost 62 - letnemu domačinu“, je med drugim včeraj zjutraj zapisal tiskovni predstavnik PU Maribor, mag. Franc Virtič, ki je dopisal, da se „pregled mostu še vedno opravlja“. In ker nobene eksplozivne naprave niso odkrili, so most po slabih treh urah, okoli 10.15 ure spet odprli za ves promet, lažni prijavitelj pa bo končal pred sodniki.
Žal pa je za tovrstna kazniva dejanja zagrožena zelo nizka kazen, in zato ne preseneča, da se podobne zlorabe nenehno ponavljajo. V 312. členu Kazenskega zakonika RS je tako zapisano: Kdor zlorabi znamenje za pomoč ali znamenje za nevarnost ali neutemeljeno kliče na pomoč in s tem povzroči, da so državni organi ali druge pristojne organizacije ukrepale brez potrebe se kaznuje z denarno kaznijo ali zaporom do šestih mesecev.
Kakorkoli že, če bi most dejansko razstrelili bi posledice bile katastrofalne. Vsekakor bi najbrž bil več človeških žrtev, nastala pa bi tudi velikanska materialna škoda. Most dolg 430 metrov in širok 18,7 metrov, ki sodi v okvir avtoceste Maribor – Gruškovje, in ki so ga za promet odprli konec letošnjega maja, je namreč vreden najmanj 8,8 milijona evrov oz. okoli 2.2 milijarde tolarjev. Sam most je sestavljen iz dveh prometnih pasov ter obojestranskih hodnikov za pešce in kolesarje. Vozišče je od hodnikov ločeno z betonsko varnostno ograjo, medtem ko je na zunanjem delu mosta ograja iz nerjavečega jekla. Puchov most, ki ga je financiral DARS, so gradili gradbinci družb SCT iz Ljubljane ter Allgemeine Baugesellchaft Porr iz sosednje Avstrije, gradnjo pa so nadzirali strokovnjaki iz družbe DDC za svetovanje in inženiring, tudi predstavniki mestne občine Ptuj. Puhov most je nastal po idejni zasnovi arhitekta Petra Gabrijelčiča in inženirskega biroja Ponting iz Maribora...