S ceste je zapeljal že v petek, 26. aprila...

Tudi po tedni dni nihče ne odstrani karambolirano vozilo iz vodovarstvenega območja.
Minil je že teden dni odkar so operativci OKC PU Murska Sobota, na praznik upora poročali, da se je v petek, 26. aprila na glavni državni cesti Gornja Radgona – Maribor, zgodila prometna nesreča 2. kategorije. „V Podgradu je voznik osebnega avtomobila zapeljal z vozišča, kjer se je vozilo prevrnilo. Voznik in sopotnica sta utrpela lahki telesni poškodbi...“, so poročali z OKC PU Murska Sobota, niso pa sporočili, da je močno poškodovano osebno vozilo ostalo v travi parceli kjer se je nesreča pripetila. Niče nenavadnega, saj kljub vsem aktivnostim za ohranitev narave, še vedno veliko dotrajanih ali poškodovanih vozil „leži“ na travnikih, v gozdovih in sploh v naravnem okolju, toda območje Podgrada sodi med vodna zajetja in s tem vodovarstvena območja, odkoder se poleg več deset tisoč prebivalcev Prlekije, s pitno vodo oskrbuje tudi podjetje Radenska tri srca, ki poleg mineralnih voda, polni tudi nekatere brezalkoholne pijače.

Zato je upravičena jeza nekaterih domačinov iz Podgrada, ter tudi prebivalcev širšega območja Gornje Radgone, ki so med minulimi prazniki žalostno in nemo opazovali močno poškodovano vozilo, ki najverjetneje močno ogroža vodna zajetja. Še najhuje je, da je nekaj deset metrov stran gasilski dom Gornja Radgona, kjer gasilci imajo vso opremo za zaščito in tudi odstranjevanje vozil iz narave, a ker jim nihče ne naroči pač nimajo kaj početi. Zato smo se obrnili na Medobčinski inšpektorat občin Gornja Radgona, Apače in Sveti Jurij ob Ščavnici, kjer so nam zagotovili, da so zadevo že pred prvomajskimi prazniki prijavili Okoljskem inšpektorju v Murski Soboti. Žal pa se vseeno ni zgodilo nič in če bo vozilo še nekaj dni na travniku, ga bo trava že prerasla, saj že fotografije kažejo, kakšna razlika je med 27.4. in 2.5.

Res je sicer, da smo v minulih dneh, odkar se je nesreča pripetila, imeli tri praznične dni in eno nedeljo, a kljub temu bi ustrezne službe, kamor tudi okolji inšpektorji gotovo sodijo, morali drugače posredovati... Če ne naročiti lastniku vozila, potem pa vsaj ustreznim službam, ki bi to namesto njega opravili, seveda za plačilo...