„ZNOVA „TOVORNJAKARSKI POLJUB“ PRI BELTINCIH
Še enkrat se je nesreča na pomurski „cesti smrti“ končala srečno, a kako dolgo; Več kot tri ure motnje v prometu po 5. evropskem koridorju...
Čeprav so pomurske prometnice preplavljene s tovornjaki, v lanskem letu, če primerjamo leti 2005 in zlasti 2004, ni bilo preveč prometnih nesreč v katerih bi slednji sodelovali. Žal pa se v letošnjem letu nenehno dogajajo prometne nesreče v katerih sodelujejo predvsem tuji tovornjaki, kajti ne mine teden, da se med Mariborom in Lendavo ne bi zgodila kakšna tovrstna nesreča. Zato je dejansko na skrajnjem severovzhodu potrebna skrajnja previdnost v prometu, še posebej po glavni državni cesti med Mariborom in madžarsko mejo, kjer dnevno po tako imenovanem 5. evropskem koridorju med Barcelono in Kijevom, poleg več tisoč osebnih in podobnih avtomobilov ter avtobusov, pelje tudi nad 5000 tovornjakov, torej povprečno skoraj štiri velikana na minuto.
Žal pa se te potrebe po previdnosti ni zavedal voznik tovornjaka Ukrajine, ki je podobno kot pred dnevi, njegov iz Latvije, praktično na istem mestu pri Beltincih, kljub vsemu v ponedeljek dopoldan imel veliko sreče. V prometni nesreči, v ponedeljek ob 8,20 uri se je omenjeni voznik tovornjaka, le lažje telesno poškodoval, s samo nesrečo pa je povzročil tudi veliko materialno škodo, ter še druge preglavice, vse skupaj pa bi se lahko končalo še bistveno bolj tragično. Do nesreče je prišlo zaradi prekratke varnostne razdalje ukrajinskega voznika tovornjaka, ki je trčil v pred sabo vozeči še en ukrajinski tovornjak. Za njim pa se je pripeljal slovenski tovornjakar, ki je tudi trčil v povzročitelja (sreča, da vmes ni bilo kakšnih osebnih avtomobilov ali avtobusov op. a.).Na vozilih je nastalo za več deset tisoč evrov materialne škode. V času ogleda in odstranjevanja posledic, ki je trajal več kot tri ure, je bil promet močno oviran in je potekal izmenično po enem smernem vozišču.
Tako se je torej še ena prometna nesreča na pomurski „cesti smrti“ končala dokaj srečno, a kot je na kraju dejal predsednik beltinške Civilne iniciative Robert Letnar, morebiti se bo že naslednja končala tragično. Tudi tokrat je malo manjkalo, da ni bila podrta tudi sosednja hiša, ali pa da bi iz nasprotne strani ne bi pripeljalo še kakšno vozilo, lahko bi se kaj vžgalo, lahko bi prišlo do hujšega onesnaženja okolja, lahko bi... „Zato je logično, da bo treba še pohiteti z gradnjo pomurskega avtocestnega kraka“, je med drugim dejal Letnar., ki dodaja: „Če je že država zatajila s pravočasno izgradnjo avtoceste, se sprašujem, če vsaj misli na povečanje zaposlenih pri prometni policiji! Saj največ nesrečam botruje prekratka varnostna razdalja in prevelika hitrost, žal ne samo pri osebnih vozilih, temveč tudi pri tovornjakih“.