ROMAN IN ANTON DO MILIJONA KILOMETROV
Ko se v pogovoru s prijatelji „pohvališ“, da letno s svojim jeklenim konjičkom letno prevoziš 20 do 30 tisoč kilometrov, pogosto slišiš; Au, veliko! In kaj bi potem rekli, če ...
Odlično sodelovanje izdelovalcev in prodajalcev tovornjakov ter prevoznikov
Ko se v pogovoru s prijatelji „pohvališ“, da letno s svojim jeklenim konjičkom letno prevoziš 20 do 30 tisoč kilometrov, pogosto slišiš; Au, veliko! In kaj bi potem rekli, če bi letno, samo v službi s tovornjakom zapeljal 200.000 kilometrov, ob tem pa še nekaj deset tisoč kilometrov z osebnim avtomobilom. Prav to se že nekaj let ponavlja 66 - letnemu Antonu Strajnšaku iz Gornje Radgone, in 58 – letnemu Romanu Veberju iz Turjancev pri Radencih, ki sta poklicna voznika tovornjaka že praktično od malih nog, zadnjih šest let, pa sta voznika pri Transportu Rojko iz Gornje Radgone, in sta pred nedavnim obeležila poseben dogodek - S tovornjakoma znamke Iveco sta namreč prevozil natanko milijonov kilometrov. In zato so jima predstavniki družbe Dumida (Iveco), na tradicionalnem srečanju omenjenega podjetja iz Pesnice, ki na severovzhodu Slovenije skrbi za prodajo in servis vozil Iveco, ter Rojkovih in še nekaterih prevoznikov, ki so aktualni lastniki te znamke vozil, izročili posebna priznanja, med drugim posebni „Iveco certifikat“, s katerim se ne more pohvaliti veliko voznikov.
V pogovoru z nagrajencema izvemo, da sta oba povedala, da v Evropi praktično ni države, v kateri nista bila, pogosto sta od doma odsotna tudi več tednov. Kljub nekaterim trditvam, kako so tovornjakarji pogosto ogroženi, bodisi pred tatovi bodisi pred kom drugim, pa naša sogovornika povesta, da nikoli in nikjer nista imela nobenih težav. Naša sogovornika nista doživela hujših nesreč, le nekaj manjšega z materialno škodo, najpogosteje če med čakanjem v koloni odpovejo zavore, povesta pa, da sta na cestah sicer „videla veliko nesreč, a kaj moremo, saj je to sestavni del življenja poklicnega voznika“, nam je razlagata Roman Veber in Anton Strajnšak, ki sta mimogrede pred Ivecom vozila tudi tovornjake drugih znamk, kot so: „Zastava“, „Fiat“, „MAN“, Mercedes ipd. Prepričana sta tudi da omenjena tovornjaka, ki sta enako kot vsi drugi pri Transportu Rojko dobro vzdrževana, lahko prevozita še vsaj 500.000 kilometrov, potem ju bodo najbrž „upokojili“...
Še veliko zgodb in šoferskih doživetij, bi nam lahko Roman in Anton povedala iz svojega „življenja na cestah in osmih kolesih“, a sta jih večino pustila za poznejše spomine in prepričevanje vnukom. Povesta pa, da ima kruh poklicnega voznika kruh z zelo debelo in trdo skorjo, a kljub temu bi tudi v novem življenju počela isto, torej bi spet postala „Kamiondžije“. In tudi za to, ter predvsem ker sta bila za volanom prav, ko sta še dva izmed tovornjakov iz Rojkovega avto parka, prevozila okrogel milijon kilometrov, sta jima pripadli priznanji in nagradi, ki jima jih je izročil predstavnik Dumida Miha Osterman. Med drugimi pa so jima čestitali tudi njegov direktor in predsednik OOZ Gornja Radgona Vlado Rojko, neposredno nadrejeni v Transportu Rojko, z Gregorjem Rojkom na čelu, ter radgonski župan Anton Kampuš in podžupana Vinko Rous in Andrej Husar, podpredsednik OOZ Gornja Radgona Miroslav Kurbus, znani podjetnik in častni občan Gornje Radgone Slavko Lončarič ipd. Najbolj prisrčne pa so le bile čestitke sodelavcev, s katerimi so pogosto srečata na skrajnjem severu, zahodu, vzhodu in jugu Evrope.
Sicer pa je omenjeno srečanje predstavnikov družbe Dumida (Iveco) in sedanjih ter potencialnih lastnikov vozil omenjene znamke, ki je že četrtič potekalo na parkirni ploščadi Transporta Rojko v Gornji Radgoni, zamišljeno kot oblika družabnega druženja, v okviru katerega je seveda obilo možnosti za medsebojno spoznavanje prodajalcev in kupcev, za medsebojno informiranje in predstavitev prodajnih novosti. Miha Osterman, vodja TV pri Dumida d.o.o. iz Sp. Dobrenja 42 A (Pesnica pri Mariboru), nam je povedal, da je zelo zadovoljen s sodelovanjem s Transportom Rojko, pri katerem očitno nastaja tudi optimalna lokacija tudi za poslovna in družabna srečanja, kajti predsednik OOZ Gornja Radgona, velja za velikega povezovalca prevozniške srenje na severovzhodu države, ob tem je njegova nova ploščad v radgonski industrijski coni, pravšnja tudi za tovrstne aktivnosti.