RAZŠIRJENA PONUDBA V MAXIMUSU
Konec prihodnjega tedna bo nakupovalno središče Maximus bogatejše z novo in dopolnjeno trgovsko ponudbo. S 23.000 kvadratnimi metri površine bo postalo ...
Konec prihodnjega tedna bo nakupovalno središče Maximus bogatejše z novo in dopolnjeno trgovsko ponudbo. S 23.000 kvadratnimi metri površine bo postalo največje nakupovalno središče v Pomurju. V Maximusu svojim obiskovalcem zagotavljajo, da jih bodo še naprej razvajali in razveseljevali s pestrim dogajanjem skozi celo leto. Novembra 2006 odprto nakupovalno središče Maximus se je maja letos povečalo za 13.000 kvadratnih metrov površine, ki bo poleg že odprtega zabaviščnega centra in gostinske ponudbe svojim obiskovalcem nudilo dodatno pestro trgovsko ponudbo. Prva dopolnitev trgovske ponudbe je bila letos maja, ko so vrata odprli: modni nakit Claudia, prodajalna s športnimi oblačili Champion, prodajalna s čevlji Peko, trgovina za male živali Zootic, Zlatarna Celje ter salon za sprostitev in nego telesa Palade. Z avgustom so se jim pridružile tudi Grajske pekarne.
Prihodnji teden pa bodo Maximusovi obiskovalci lahko nakupovali v že težko pričakovani trgovski verigi H&M, ki bo obiskovalce razveseljevala z ženskimi, moškimi in otroškimi kolekcijami na kar 1.500 kvadratnih metrih površine. Prihajajo tudi francoska blagovna znamka Promod, ki bo razveselila predvsem ženske, otroška trgovina S«Oliver, blagovna znamka Chocolate in b.young, ki bosta nudila modo za mlade, pa blagovna znamka Red Rum, svetovno razširjena blagovna znamka spodnjega perila La Senza, športna trgovina Tomas Sport 2 s širokim izborom priznanih športnih znamk srednjega in višjega cenovnega razreda ter ComShop z računalniško opremo. Konec oktobra pa lahko obiskovalci pričakujejo še dopolnjeno ponudbo s Pomurskimi lekarnami in tehnično ponudbo mednarodne verige Technomarket, ki se bo razprostirala na 2.700 kvadratnih metrih prodajne površine.