SE BO ŽELEZNIŠKA POSTAJA PRESELILA V INDUSTRIJSKO CONO?

Radgončani terjajo takojšnjo odstranitev objekta mejne kontrole...
Že vrsto let se Radgončani prizadevajo, da bi predvsem središče mesta in njegova okolica postala kar se da bolj urejena in prijazna. Žal pa je še vedno veliko objektov, ki samo kazijo okolico, a ker so v državni lasti ali lasti državnih podjetij, so prebivalci Gornje Radgone pogosto nemočni v svojih namerah. In potem, ko so končno uspeli „prepričati“ odgovorne za prodajo nekdanje stražnice, na mestu katere naj bi kmalu nastal veliki sodoben trgovsko – poslovni objekt, je naslednji cilj Radgončanov, takojšnjo rušenje objekta nekdanjega mejnega prehoda, ki popolnoma nepotreben in nefunkcionalen, ob tem pa samo kazi „prag“ Slovenije. Ob tem so se občani Gornje Radgone znova zavzeli za odstranitev železniške postaje iz središča mesta v industrijsko cono. Slednja je namreč v mestu nepotrebna, kajti samo tu in tam pride kakšen tovorni vlak, ki bi se dejansko lahko zaustavljali tudi na vhodu v mesto, v industrijski coni ob magistralki proti Radencem. Vsekakor pa nikoli več ne bo niti železniške povezave med dvema Radgonama, vsaj na mestu kjer je nekoč bila, torej v nadaljevanju sedanje postaje proti reki Muri.
Želje Radgončanov, katere so bile sprejete na dveh minulih sejah Sveta Krajevne skupnosti Gornja Radgona, je na minuli 11. redni radgonskega občinskega sveta, predstavil član sveta iz mesta Radgona, Stanko Sakovič. „Županu občine Gornja Radgona predlagamo, da pospeši ustrezne postopke za preselitev železniške postaje iz centra mesta v Mele na način, da Ministrstvo za promet prenese lastništvo zemljišča sedanjega parkirišča za tovorna vozila v Meleh iz Direkcije za ceste na Direkcijo za železniški promet, ta pa z občino Gornja Radgona opravi ustrezno zamenjavo zemljišč v industrijski coni Mele za izgradnjo nove železniške postaje. Po zagotovilih Ministrstva za promet se po končanju pomurskega kraka avtoceste ves tovorni promet preusmeri iz G1-3 na avtocesto, kar pomeni, da Direkcija za ceste parkirišča v Meleh ne bo potrebovala več. Prenos zemljišča iz ene na drugo direkcijo je pravno najenostavnejši, zamenjava zemljišča med občino in Direkcijo za železniški promet na ustrezni lokaciji znotraj industrijske cone pa je prav tako dokaj enostavna. Po mnenju Sveta KS je to najcenejši in učinkovit način za dokončno rešitev problema preselitve železniške postaje iz mesta“, je dejal Sakovič, ki je hkrati županu Antonu Kampušu, v imenu Sveta KS Gornja Radgona, predlagal, da opravi vse potrebne aktivnosti z Ministrstvom za javno upravo za takojšnjo odstranitev objekta mejne kontrole na mejnem prehodu v Gornji Radgoni.
„Objekt mejne kontrole z nadstrešnicami se nahaja v mestu samem, kar je specifika v celotni državi, zapuščen objekt predstavlja sramoto za državo in mesto. Utemeljeno pričakujemo, da bo do pristojne službe Ministrstva za javno upravo ureditev območja mejnega prehoda Radgona obravnavale prednostno in da bodo vsi potrebni postopki tekli tako, da bodo sedanji objekti odstranjeni do začetka letošnje turistične sezone“, je prepričan Stanko Sakovič, ki tudi verjame, da bo župan nemudoma stopil v akcijo, druga pa je zgodba, kako hitro bodo mleli državni birokratski mlini.