PERPETUUM JAZZILE V ŽUBORU TREH SRČKOV
TV oglas za Radensko je postavil nov mejnik med slovenskimi TV oglasi...
Najnovejši oglas Radenske tri srca iz Radencev, »Moč vode« v katerem nastopa z oponašanjem zvoka vode izvrstni pevski zbor Perpetuum Jazzile, si je na portalu Yuotube v prvih treh mesecih ogledalo že več kot 111.500 ljudi! In to je svojevrsten rekord med slovenskimi oglasi. Omenjeni TV oglas za naravne mineralne vode Radenska so ustvarili v agenciji Original skupaj z odličnimi pevci in pevkami zbora Perpetuum Jazzile.
»V Radenski smo veseli uspehov v tržnem komuniciranju, saj gre nenazadnje za eno najmočnejših blagovnih znamk v Sloveniji, velik obisk TV oglasa na portalu Yuotube nas potrjuje v prepričanju v moč blagovne znamke Radenska, kot tudi moč že uveljavljenih in novih medijev. Ob tej priložnosti tudi naše iskrene čestitke zboru Perpetuum Jazzile in Družbi za komunikacije Original,« je ob teh podatkih povedal direktor družbe Radenska d.d. Radenci Milan Hojnik.
A Perpetuum Jazzile nimajo časa za slavje, kajti prva tri dni oktobra (1., 2. in 3.10) prirejajo svoj veliki tradicionalni koncert „Vokal Xtravaganzza 2011“. Na koncertu, ki bo v Gallusovi dvorani Cankarjevega doma v Ljubljani, bodo letos gostili odlično moško vokalno skupino Vocal Six iz Švedske. Vsi trije večeri so praktično že razprodani, na razpolago je še nekaj vstopnic za novinarje