35.000 konjev za male rakaste bolnike

Prestižnega „Austro ball rellyja 2015“, skozi pet držav se je udeležilo 120 visoko cenovnih lepotcev. Društvu za boj proti raku otrok so namenili 20.000 evrov.
Gornja Radgona - Mnogi slovenski kraji in mesta, od Gornje Radgone, mimo Radencev in Ljutomera, do Ormoža, in pozneje, od Ilirske Bistrice, mimo Postojne, Ljubljane in Kranja do Ljubelja, ter naprej proti Celovcu, doslej gotovo niso doživeli hkratnega gostovanja takšnega števila avtomobilskih lepotcev, kot je to bilo sredo in četrtek, 9. in 10. septembra letos. Skozi omenjena mesta je namreč potekal znameniti „Austro ball relly 2015“, na katerem je sodelovalo kar 120 visoko cenovnih lepotcev, kakršne si le redki lahko privoščijo. Po prometnicah Avstrije, Slovenije, Hrvaške, pa spet Slovenije in Avstrije, potem Italije, Avstrije in Nemčije, ter na koncu še enkrat Avstrije, so v strjeni koloni in zelo disciplinirano, štiri dni vozili sami vrhunski lepotci, kot so: Lamborghini, Ferrari, Porsche, Bentley, Maserati ter še kakšen Jaguar, BMW, Mercedes, Ford, Audi, Dodge, Aston Martin, Chevrolet, Corvette...

Navadni zemljani oz. smrtniki si lahko samo sanjamo že o cenah tovrstnih lepotcev, saj ta znaša, z nekaterimi izjemami, med 80.000 in vse tja do vrtoglavih 550.000 evrov, z nekaterimi predelavami in posodobitvami pa še nekaj deset tisoč evrov zraven. In kot so izračunali organizatorji, se je v nekaj sto metrov dolgi koloni, ki so v štirih dnevih prevozili blizu 1500 kilometrov, valilo za skoraj 15 milijonov evrov pločevine. Organizatorji so prav tako izračunali, da se je na isti relaciji peljalo nad 35.000 konjev, kajti vsako vozilo mora imeti najmanj 250 konjskih moči, povprečje pa naj bi bilo okoli 300 konjev, kajti zraven je menda bil tudi Lamborghini, ki „leti“ 320 km/h, poganja pa ga serijski 5,2-litrski motor V10, ki premore dobrih 600 konjev. In vseh teh okoli 35.000 konjev je peljalo na veselje njihovih lastnikov, ter tudi v humanitarne namene, saj so že pred štartom na humanitarni račun Društva za boj proti raku pri otrocih, nakazali 20.000 evrov.

Še nekaj dejstev kaže, da si navadni smrtniki česa podobnega ne moremo privoščiti, temveč je to pisano na kožo tistim, ki imajo veliko pod palcem. Poleg vseh stroškov, kot so gorivo, hotelske in podobne storitve, sprejemi, after partyji ipd., so morali udeleženci že za to, da so lahko zraven (v vozilih naj bi bile povprečno dve do tri osebe) morali ob prijavi plačati 800,00 evrov. Kot nam je povedal eden izmed organizatorjev zanimivega dogodka, Herbert Weiss (zraven sta bila še Peter Buder in Sepp Fuks) je vse potekalo v najboljšem redu, predvsem pa kulturno in disciplinirano, kajti nihče si ne more privoščiti kakšno nesrečo, in bog ne daj žrtev. Zato so vsi udeleženci upoštevali navodila spremstva, torej policistov, ki so po vseh državah bili na čelu kolone. Weiss je zahvalil tudi slovenskim policistom, ter vsem udeležencem v prometu za strpnost, ko so jih malo zadržali. „Iz Feldbacha v Avstriji, so se peljali skozi Bad Radkersburg v Slovenijo, pri Ormožu pa so prestopili na Hrvaško ter mimo Varaždina in Zagreba do Reke, in nato Opatije, kjer so prenočili. In prav tam, na Grobniku, so predvsem tisti mlajši udeleženci rellyja imeli možnost, da se nekoliko zdivjajo, kajti tam jim nihče ne omejeval hitrost“, nam je povedal Borut Perša, ki je poskrbel za organizacijo po slovenskih cestah.

Po prihodu iz Istre so udeleženci rellyja našo državo prevozili še po Notranjskem, osrednji Sloveniji in Gorenjski, proti Celovcu. Od tam se je karavana tretji dan podala skozi severno Italijo in nato čez Tirolsko in Salzburško do Nemčije in nazaj do Schladminga. Zadnji dan pa spet do Feldbacha, kjer po novem domuje glavarstvo jugovzhodne Štajerske, saj je največ udeležencev bilo prav z avstrijske Štajerske.