„PAMETNA VIZITKA“ KOT MARKETINŠKA PRIHODNOST
Pomurski policisti Tomislav Vučko, ljubitelj računalništva in tehnike sploh, izmislil nenavadno vizitko; Patent želi zaščititi in ga prodati ali pa vizitko serijsko tržiti...
Nek znanstvenik je že pred stoletji zatrdil: »Koliko ljudi, toliko različnih želja, idej in ciljev, toda toliko tudi konjičkov«. To da njegova „teorija“ o različnih ljubeznih in konjičkih drži se lahko prepričamo praktično vsakodnevno, kajti vedno, bodisi kar v življenju ali preko medijev, lahko zasledimo nekaj novega, nekaj nenavadnega, o čemur še včeraj niti sanjali nismo. In najbrž se nikomur, ki ga ne pozna, ni niti sanjalo, kakšno ljubezen oziroma kakšnega konjička, ki je lahko celo marketinška prihodnost ima 36 – letni Tomislav Vučko iz Lutvercev, lepe in napredne vasi, dober streljaj iz Gornje Radgone, v Apaški dolini. Gre za preprostega in skromnega fanta, diplomiranega varstvoslovca, sicer že 13 let policista, ki je trenutno v službi na PP Lendava, pred tem pa je delal v Murski Soboti, Ljubljani ipd. Ob tem je rojeni Radgončan, ki si je domovanje s partnerko uredil v Lutvercih, veliki ljubitelje računalništva in tehnike sploh.
„Večina izmed nas, poleg službe, ima tudi kakšno skrito željo, nekaj kar bi rad počel in tam bil uspešen. Tako je tudi med nami, policisti na PP Lendava, kjer se nas večina, poleg službenih nalog, ukvarja s še kakšno dejavnostjo. Eni so športniki, drugi čebelarji, tretji..., jaz pač imam rad računalništvo in vse povezano s tem“, nam je razlagal Tomi, kot ga imenujejo prijatelji, ki je prišel do zanimive ideje, pravzaprav inovacije, ki bi lahko postala pravi marketinški boom. Izmislil je namreč nekakšno „pametno vizitko“, ki je nekaj dejansko novega, saj v Sloveniji kaj takega ne obstaja. Nova vizitka, katero Tomi želi zaščititi kot lastno inovacijo oz. patent, bo vsebovala veliko več kot samo osnovne podatke, ki jih zasledimo na običajnih, dosedanjih vizitkah. Na enem mestu bo namreč, na koščku papirja, poleg vseh podatkov o osebi, podjetju, društvu, organizaciji..., bo namreč še veliko več, celotna predstavitev podjetja, reference ipd., pa še to tekstovno, v slikah, grafikah ali videoposnetkih.
„Vizitke, ki jih od nekoga prejmemo, vsebujejo podatke kot so ime in priimek, naslov, telefon, e-mail ter neko dejavnost, s katero se nekdo ukvarja. To osebo bomo potrebovali pri gradbeništvu, lahko je to frizer, prodajalec avtomobilov ali pa čisto nekaj drugega. In ko tako iščemo npr. nekega zidarja, ki bi nam postavil hišo, imamo doma kar naenkrat pet vizitk od različnih zidarjev. Pri tem pa pozabimo kaj nam je rekel prvi zidar, sprašujemo se kakšen popust nam bo dal oni ta tretji, na koncu pa itak vse pomešamo, da nam ni več nič jasno. Zato sem si tukaj izmislil nek dodatek na vizitko, sicer QR kodo, ki ni neka novost, sam sem jo najprej opazil na nekaterih trgovskih reklamah, nisem pa je še videl na nobeni vizitki. Tako bi lahko vsak zidar, frizer ali prodajalec avtomobilov imel na hrbtni strani svoje vizitke QR kodo z videoposnetkom, kateri bi uporabnikom vizitk lepše ponazoril njegovo delo, slednji pa bi se na podlagi tega lažje odločili katerega izvajalca bodo uporabili. Npr.; Gremo k temu prodajalcu avtomobilov, saj ima več avtov na izbiro“, razlaga svoj izum Tomi Vučko.
Sam je izdelal nekaj vzorčnih vizitk, kjer so na sprednji strani v levi QR kodi skriti osebni podatki - ime, priimek, naslov, gsm in mail; v desni QR kodi pa je skrit videoposnetek (Tomi je tam vzorčno dal nekakšen filmček op. p.), nekdo drugi bo tam dal videoposnetek svoje delavnice, frizerskega salona, ali pač svoje druge dejavnosti Na zadnji strani vizitke pa je skrita 3D slika, ki se ji pravi stereogram in ljudem, ki vedo takšne slike gledati, omogoči neverjetni 3D globinski pogled. (Tomi je na svoji vzorčni vizitki narisal pajka op. p.). „Vse kar potrebujemo je pameten telefon z Android operacijskim sistemom, ki ga imajo že vsi moderni GSM telefoni, z Markieta si zastonj naložimo program QR Barcode scanner ali kakšen podoben program, zadevo skenira in že so vidni osebni podatki, pogleda pa si lahko tudi predstavitveni videoposnetek. Sam se mimogrede za vzorec naredil tudi prednjo in zadnjo stran vizitke, ki bi jih npr. delila neka turistična agencija. Prednost takšnih vizitke je tudi v tem, da jih nepridipravi ne morejo zlorabiti“, nam je še povedal Tomi, ki dodaja, da je vizitko možno izdelati v desetih do petnajstih minutah, cena pa tudi ni bistveno višja od navadne, in znaša okrog 0,50 €/kos.
Tomi bi bil najbolj vesel, če bi kdo odkupil patent in zadevo izdeloval serijsko, v nasprotnem pa je, poleg policijskega dela, pripravljen tudi sam ugrizniti še „podjetniški kolač“. Če je že policisti potem niti ne preseneča, da je Tomi Vučko sestavil tudi pametno vizitko „Policija svetuje - Ne vozi, ko piješ! in Ne uporabljaj mobilnika med vožnjo“! Na prvi strani sta dve QR kodi z videoposnetkoma, in sicer levo zgoraj - ne vozi ko piješ, spodaj desno pa - ne uporabljaj mobilnika med vožnjo. Na drugi strani vizitke ali zloženke pa je 3D stereogramska slika smrtne glave...