STOP ZA MLAJŠE OD 18 LET

V Prekmurje prihaja ena prvih in najprodornejših slovenskih didžejk in pionirka slovenske elektronske glasbe Trick-C...
Popularno prekmursko zbirališče mladih in malo manj mladih „Club Spartacus“, na Kopališki ulici 2, v Murski Soboti bo v petek,10/02/2012, prizorišče enkratnega glasbenega dogodka „Bodywork I Trick-C«s birthday bash“. Samo za starejše od 18 let, nastopajo: TRICK-C. & VEZTAX Warm up by Dante Benami, vstopnina pa je: od 22:00 do 00:00 = 3 €; od 00:00 do 05:00 = 5 €. Najprodornejša domača krotilka plošč, prva dama slovenske elektronike, pionirka elektronskega gibanja v Pomurju in Sloveniji, priznana klubska promotorka Trick-C, se po debelem desetletju za stalno vrača nazaj v domače okolje. Vzpenjajoča se mednarodna kariera, uspešno ustvarjanje lastne glasbe za priznane domače in tuje založbe ter stalna medijska prisotnost so le nekatere reference, ki vlivajo upanje, da bo s prijatelji in podporniki ponovno razgibala klubsko dogajanje v Pomurju in tudi širše.
Trick-C se bo misije lotila z novo serijo intimnih in hkrati posebnih klubskih zabav, imenovanih Bodywork. Koncept ohranja prvinski pridih elektronskih dogodkov, kjer je najpomembnejše druženje »mladih« in »mladih po duši« ob kvalitetni glasbi izbranih domačih in tujih umetnikov. Bodywork prav tako postavlja »underground« glasbo v širše klubsko okolje, briše meje med žanri elektronske glasbe in s tem prinaša svežino in novost v prostor klubskega dogajanja v Pomurju. Prvi dogodek v seriji Bodywork bo tako namenjen prav v počastitev spomina na dan, ko je bila Trick-C pred 39. leti vržena v svet glamurja in neonskih luči. Dogodke z novim pristopom je prijazno podprlo eno najbolj priznanih pomurskih nočnih prizorišč v Murski Soboti, klub Caffe Spartacus.
Kot prvi bo za uvod v svežo sezono rojstni dan prve dame slovenske elektronike in domačnost Pomurcev prišel zalit njen stalni, že častni gost, priznani kranjski mojster Veztax. Dolgoletni ustvarjalec slovi kot eden najbolj vsestranskih elektronskih glasbenikov. Poseben mejnik je bila njegova priložnosti ogrevati koncert skupine Depeche Mode, svoje nesporne mešalne veščine pa odlično dopolnjuje z ustvarjanjem lastne glasbe, kjer ne podlega novodobnim matricam ampak je že debelo desetletje sinonim za najkvalitetnejši tehno. Zraven organiziranja lastnih dogodkov vzpodbuja tudi mlade talente s svojima etiketama Vezotonik, ki je že odlično mednarodno pozicionirana in pa Glorio Music, ki služi kot platforma za njegove eksperimentalne projekte.
Prva dama slovenske elektronike, ena prvih slovenskih didžejk in pionirka slovenske elektronske glasbe Trick-C se sicer lahko pohvali s skoraj 20 leti aktivnega ustvarjanja. Pred nekaj leti je začela projekt Urban Divas, s katerim pomaga še neuveljavljenim didžejkam, v zadnjem času pridno ustvarja v tandemu Future Lovers, sedaj pa je odprla tudi samostojno založbo Red Mama Recordings. Kot pravi vse njeno življenje se vrti okrog glasbe. „Če me vprašate po dogodku iz preteklosti, se bom spomnila tudi glasbe, ki je igrala v tistem trenutku. Ja, drugače pa mi je mama povedala, da so me pri devetih mesecih lahko med jokom utišali le tako, da so mi dali na glavo slušalke. Starši so zelo radi poslušali disko, zato od malih nog pomnim plošče Abbe, Boneyja M, Baccare, Donne Summer in številnih drugih“, pravi Trick-C, ki je sicer rojena v Nemčiji, vendar se je v otroštvu veliko selila v Slovenijo in spet nazaj v Nemčijo. Nekaj časa pa je celo živela tudi v Mariboru in potem v Ljubljani....
„Ko sem se za stalno preselila v Slovenijo, me je iz Prlekije povleklo v Maribor študirat, kjer sem ostala tudi po študiju do leta 1998, potem sem se preselila v Ljubljano“, pravi sogovornica, ki dodaja, da so didžejke še vedno v manjšini v primerjavi z didžeji, ter da se je na slovenski glasbeni sceni, kjer deluje že od njenega začetka, se pravi od devetdesetih let, marsikaj spremenilo. „Veliko se je spremenilo, k temu pa sta pripomogla predvsem spletna revolucija in razvoj novih tehnologij. Velika prednost so zdaj programi za ustvarjanje oziroma produkcijo, priročnost »pribora« za nastop, možnost izražanja kreativnosti. Po drugi strani pa je to s seboj pripeljalo tudi piratstvo in razvrednotenje umetniške vrednosti, kar sta negativni posledici“.