NE LE ENA ULICA, NORELO JE CELO MESTO!

S skupnim, skorajda celodnevnim druženjem občanov, najprej otrok in potem vseh ostalih, so tudi prebivalci občine Gornja Radgona, trinajsti dan po otvoritvi ...
Veselje občanov Gornje Radgone ob „življenju brez tovornjakov“ S skupnim, skorajda celodnevnim druženjem občanov, najprej otrok in potem vseh ostalih, so tudi prebivalci občine Gornja Radgona, trinajsti dan po otvoritvi zadnjega odseka pomurske avtoceste, obeležili ta veliki dogodek. Po nekakšnim nepisanim geslom „Cela ulica nori“ se je na Prešernovi in Prežihovi ulici v Gornji Radgoni, odvijalo marsikaj zanimivega, a glede na pomen dogodka, se je veselilo in je norelo celo mesto, ne pa samo ena ulica. „Končno smo tudi mi v Gornji Radgoni, pa v Meleh, Podgradu, Lomanošah, Spodnji Ščavnici in Zagajskem Vrhu, torej krajih ob glavni cesti, dočakali dan, da prenehamo živeti vsakdanje življenje s tovornjaki, ki so se valili po cesti G1/3 skozi naše mesto in naše vasi polnih 8 let. To se je sicer zgodilo 30. oktobra 2008, ob 19. uri, po svečanem odprtju pomurske avtoceste, mi pa smo se sedaj odločili to proslaviti na veličasten in dostojen način“, je med drugim dejal radgonski podžupan in ravnatelj OŠ Gornja Radgona Dušan Zagorc, ki je skupaj s številnimi sodelavci iz svoje šole in sosednje šole s prilagojenim programom, iz občine, vrcta, civilne iniciative, gasilci in mnogimi drugimi, poskrbel, da se je v Gornji Radgoni odvijalo marsikaj zanimivega, in vse je potekalo brezhibno.
Posebej veseli so bili otroci, ki so lahko risali po cestah, plesali, se igrali in sploh noreli. Veseli so bili tudi starši, ki sedaj imajo manj skrbi ali jim bo otrok prišel živ in zdrav mimo tisoči tovornjakov, ki so se vsakodnevno valili med vzhodom in zahodom Evrope, hkrati pa Gornjo Radgono sekali na dva dela. In zato je sedaj veselje in zadovoljstvo vseh bilo več kot upravičeno. Še posebej so veseli prebivalci ob Prešernovi in Prežihovi ulici ter v delu Noričkega Vrha in Hercegovščaka, saj so jim ob celotnem slavju, predali v uporabo prenovljeno in posodobljeno lokalno cesto. Šele po uradni predali omenjenih cest svojemu namenu pa se je na prireditvenem prostoru pred OŠ Gornja Radgona začela vseljudska veselica, katero so poimenovali: Življenje brez tovornjakov v Gornji Radgoni – Osemurno slavje za osem let grenkih ur! Poleg bogatega celodnevnega kulturnega in zabavnega programa, pa ni manjkalo niti kaj za pod zob in za grlo. Za mnoge je to bil zgodovinski dogodek, katerega se je ob več sto domačinov udeležilo tudi veliko gostov iz sosednjih občin in pomurske regije, poleg domačega župana in poslanca DZ Antona Kampuša, pa je zraven bil tudi odhajajoči prometni minister in še en pomurski poslanec DZ Radovna Žerjav. In prav omenjena dvojica sta skupaj s predsednikom Civilne iniciative Gornja Radgona Stankom Sakovičem, požela največji aplavz prisotnih. Po mnenju mnogi so pravi omenjeni trije najbolj zaslužni, da se je pomurska avtocesta končala konec oktobra letos. Kljub temu je Kampuš, ob pozdravnih nagovorih Žerjava in Sakoviča, zahvali še številnim drugim, ki so tako ali drugače pomagali pri dokončanju omenjene ceste, še posebej pa se je opravičil občanom, ki so leta morali živeti v nečloveških in neživljenjskih razmerah.
„Skupaj z vsemi prebivalci Prekmurja, Prlekije in Slovenskih goric se veselim odprtja naše avtoceste in ob tej priliki izrekam iskreno zahvalo vsem, ki so razumeli stisko prebivalcev ob glavni cesti Počehova- Dolga vas ter vsak na svoj način pomagali, da je prišlo do dokončanja del pred roki, določenimi v Nacionalnem programu izgradnje avtocest. V prvi vrsti se zahvaljujem vladi gospoda Ropa in tedanjemu ministru za promet gospodu Pavlihi, vladi gospoda Janše in gospodu ministru Božiču, še posebej pa domačinu, gospodu ministru Žerjavu ter številnim sodelavcem v okviru ministrstva, predvsem gospodu Ficku in gospodu Žavrlanu. Enako hvala Dars-ovim vodilnim: gospodu Siročiču in domačinu, gospodu Nemcu. Posebna zahvala velja vsem pomurskim poslancem za doseženo enotnost in vsem članom Odbora za spremljanje izgradnje avtoceste v Pomurju, vsem medijskim hišam za korektno spremljanje dela odbora in poteka izgradnje ter še posebej pomurskim policistom za zagotavljanje prometne varnosti. Vsi pa smo se dolžni zahvaliti predvsem prebivalcem, živečih ob cesti G1-3 in posebej našim občanom, da so več let pohlevno in razumevajoče prenašali povečan tovorni promet, ki je potekal dan in noč ob njihovih domovih, jim grenil življenje in povzročal velikansko škodo“, je med drugim dejal Anton Kampuš, koordinator Odbora za sprotno spremljanje izgradnje AC v Pomurju, ki je hkrati skupaj s kolegom poslancem mag. Radovanom Žerjavom zatrdil, da bosta storila vse, da bi se v novem mandatu na pomurski štiripasovnici zgradili še nujni odstavni pasovi, ki bodo dodatno izboljšali varnost udeležencev v prometu.