Odprli so odsek regionalke med Lidlom in Arcontom
ZA PROMETNO VARNOST ŠTEJE VSAK METER...
Na posebni slovesnosti ob krožišču pri Arcontu IP, kjer so za kratek glasbeni program poskrbeli učenci Glasbene šole Gornja Radgona, so direktor Direkcije Republike Slovenije za ceste mag. Gregor Ficko, župan občine Gornja Radgona Anton Kampuš, predsednica Sveta KS Gornja Radgona, Dragica Černe, in predstavnik DDC Matej Lapajne, uradno predala namenu urejen odsek glavne državne ceste med Gornjo Radgono in Radenci. Gre za že 2. etapo na tej regionalni cesti med Lidlom in Arcontom, v okviru katere so v dolžini 775 metrov uredili vozišče, kolesarsko stezo s pločnikom in sanirali voziščno konstrukcijo. Gradbena dela v vrednosti skoraj 450.000 evrov je izvedla družba Asfalti Ptuj s partnerjem IPI; v celoti pa jih je financirala Direkcija Republike Slovenije za ceste. Prvo etapo, od krožišča do Lidla, v dolžni 335 metrov je Strabag A.G. z SGP Pomgradom uredil že leta 2008. Nekaj več kot polovico 542.000 evrov vredne investicije je takrat sofinancirala občina Gornja Radgona. Vendar pa projekt še ni povsem dokončan.
„Zelo sem vesel, da sem tukaj v Gornji Radgoni, kjer smo v zadnjih devetih letih koliko delam na prometnem ministrstvu naredili največ med vsemi občinami, in tako odpirali največ cestnih odsekov. Vse kar smo si zastavili smo tudi realizirali. Želeli bi si samo, da bi v državi imeli več županov, kot je radgonski Anton Kampuš, ki vedno zna kako je potrebno skrbeti za svojo občino“, je o Radgoni in županu Kampušu, med odprtjem zadnjega odseka, med drugim povedal prvi mož Direkcije za ceste RS, mag. Gregor Ficko, sam Kampuš pa je tudi izrazil zadovoljstvo, da tudi v času krize in omejenih državnih investicij, vseskozi nekaj delajo na območju radgonske občine. Dodal je tudi, da za prometno varnost občanov šteje vsak meter ceste...
Zanimivo je tudi, da je vodja sektorja za investicije z Direkcije za ceste RS Tomaž Willenpart prišel na dogodek z ustnim zagotovilom Slovenskih železnic, da dajejo zeleno luč za prestavitev železniške proge v industrijsko cono. Kar tudi pomeni, da ima direkcija za ceste dovoljenje za vgradnjo gume s tako imenovanim pogreznjenim žlebom na železniški tir, kar naj bi izboljšalo varnost kolesarjev pri prečkanju železniške proge. Z deli pa bodo morali počakati, dokler ne bodo imeli tudi uradnega dovoljenja ter denarja. Pričakujejo pa, da se bo vse skupaj končano že prihodnje leto. Tako se je še enkrat izpostavilo, da se pritiski včasih izplačajo, posebej pa je potrebno pripraviti dobre projekte in pripraviti svoj delež sredstev...