PANVITA MIR

Mesni izdelki Panvite MIR v francoski trgovski mreži Auchan Po Madžarski še Ukrajina...
V primerjavi z nekaterimi mesno predelovalnimi družbami, ki bolj ali manj životarijo ali pa celo propadajo, pa je Panvita MIR Gornja Radgona (Mesna industrija Radgona) nekaj povsem drugega. Poleg na domačem trgu radgonski MIR namreč dosega vedno boljše poslovne rezultate tudi v tujini. Stanje pa bo dodatno izboljšala tudi zadnja pogodba, ki jo je Panvita MIR sklenila z vodilnim francoskim maloprodajnim trgovcem Auchan. Gre za pogodbo o dobavi šestnajstih mesnih izdelkov za njegove hipermarkete na Madžarskem, ki pa jih bodo prodajali pod svojo blagovno znamko. Gre za posel, od katerega si radgonski mesarji na začetku obetajo 750 tisoč evrov, poleg na Madžarskem pa se jim odpira dodatna možnost prodaje tudi v drugih srednje in vzhodnoevropskih državah. Minuli teden so sicer iz Gornje Radgone odposlali že drugo pošiljko mesnin na Madžarsko, kjer so kupci v trgovinah Auchan navdušeni. »Nad odzivom kupcev smo pozitivno presenečeni in tudi naročene količine izdelkov so nekoliko večje kot smo na začetku pričakovali«, je povedal mag. Simon Ravnič, vodja prodaje Panivta MIR na trgih Evropske unije. V podjetju si sicer obetajo, da bo prodaja mesnih izdelkov po sklenjenem poslu za madžarski trg v enem letu dosegla osem odstotni delež celotnih prihodkov družbe. Podobno pogodbo bodo v kratkem sklenili še za Ukrajino, pozneje pa si obetajo še nove trge.
Panvita MIR (Mesna industrija Radgona), katere začetki segajo v leto 1922, se sicer ukvarja z zakolom živine, razsekom in konfekcioniranjem mesa ter s proizvodnjo mesnih izdelkov. Panvita MIR je edino mesno-predelovalno podjetje v Sloveniji, ki ima registracijo za kombinirano predelavo belega in rdečega mesa. Osnovne surovine za predelavo in proizvodnjo mesnih izdelkov zagotavljajo iz lastnih farm prašičev in perutnine ter klavnice znotraj Skupine Panvita. Trgu letno ponujajo 16 tisoč ton svežega mesa, polpripravljenih mesnih izdelkov, barjenih, poltrajnih in sušenih mesnin. Nenehno se prilagajajo potrebam trga. V njihovi prodajni paleti so programi, ki zadovoljujejo tudi posebne zahteve kupcev. Takšna sta programa AVE Prestige, v katerem so izdelki, pripravljeni po tradicionalnih metodah, ter program "varovanih živil", ki je namenjen zahtevnejšim porabnikom. Nekaj programov je posebej prilagojenih posameznim trgom po Evropi. Sodelujejo z vsemi velikimi trgovskimi sistemi v Sloveniji ter z nekaterimi drugod po Evropi. Na tujem prodajo 15 odstotkov celotnega programa. Z lastno maloprodajno verigo mesnih centrov v Sloveniji se na področju distribucije hitro prilagodijo večjim kupcem v gastro segmentu. Kot eni redkih v Sloveniji imajo postopke usklajene z mednarodnim živilskim standardom IFS, poslovne procese s standardom ISO 9001:2000 ter certificiran HACCP in Halal standard. Panvita MIR ima pridobljen tudi ovalni žig SI 711 ES...