SLOVENSKI POTROŠNIKI NAJBOLJ ZAUPAJO TERMAM 3000
Znova lepo priznanje za Panonske terme oz. Terme 3000...
Panonske terme, pravzaprav njihov osrednji del v Moravskih Toplicah, Terme 3000 je te dni prejelo novo lepo priznanje. V obširni in neodvisni evropski raziskavi »Trusted brand 2007« so Terme 3000 Moravske Toplice, ki delujejo pod krovno blagovno znamko Panonske terme v Poslovni skupini Sava, po izboru bralcev revije Reader´s Digest v Sloveniji najbolj zaupanja vredna blagovna znamka na področju zdravilišč. Raziskava Trusted Brand, ki jo Reader´s Digest izvaja v petnajst evropskih državah in trinajst jezikovnih različicah, je najširša raziskava mnenja in zaupanja potrošnikov. Raziskava poteka že od leta 2001, prvič letos tudi v Sloveniji. Ključni namen raziskave je pokazati, katerim blagovnim znamkam evropski potrošniki najbolj zaupajo in kako ocenjujejo blagovne znamke po posameznih kategorijah, kot so kakovost in pozitivna osebna izkušnja potrošnikov. Izbor poteka po dvajset globalnih in petnajst lokalnih kategorijah, v vsaki državi je poslanih 7.000 anketnih vprašalnikov.
Neodvisno raziskavo, v kateri je v mesecu juniju in juliju 2007 sodelovalo 1.213 naročnikov revije Reader´s Digest v Sloveniji, podpira Urad Republike Slovenije za varstvo potrošnikov, za njeno strokovnost pa je skrbel Inštitut ra raziskavo trga in medijev Mediana. Na področju zdravilišč anketiranci najbolj zaupajo Termam 3000 Moravske Toplice. Tako je blagovna znamka Terme 3000 Moravske Toplice s 13 odstotki vseh glasov postala »Trusted brand 2007« na področju zdravilišč. Med tistimi, ki so izbrali Terme 3000 Moravske Toplice, je 82,8 % obiskovalcev, 57,6 % pa je termalno središče priporočilo drugim. Uporabnost in kakovost sta najbolje ocenjeni lastnosti (povprečni oceni 4,5 na lestvici od 1 do 5) Term 3000, sledita zunanjost (povprečna cena 4,4) in primernost cene (povprečna ocena 3,8). „Zelo smo ponosni, da je blagovna znamka Terme 3000 Moravske Toplice postala blagovna znamka, ki jih slovenski potrošniki najbolj zaupajo, še posebej zato, ker nam to priznanje podeljujejo ravno potrošniki, katerih zaupanje nam največ pomeni in kaže na pravilno usmeritev naših prizadevanj ter nas hkrati motivira za nadaljnje uspešno delo“, je ob tej priložnosti povedal Tomaž Pevec, direktor za marketing v Panonskih termah.