DVANAJST NOMINIRANCEV ZA ŠTIRI “OSKARJE 2008”
V okviru 21. mednarodnega gldbenega sejma Megra 2008, je na Pomurskem sejmišču v Gornji Radgoni potekala podelitev najvišjih priznanj ...
Podelili so najvišja priznanja na natečaju za 32. Slovenski oskar za embalažo
V okviru 21. mednarodnega gldbenega sejma Megra 2008, je na Pomurskem sejmišču v Gornji Radgoni potekala podelitev najvišjih priznanj z natečaja 32. slovenski oskar za embalažo. Prestižna priznanja, ki so podelili mag. Samo Hribar Milič, generalni direktor GZS, Andrej Plestenjak, predsednik strokovne žirije letošnjega natečaja ter Janez Erjavec, direktor Pomurskega sejma d.d., so pripadla štirim nominrancem, trem iz Slovenije in enemu iz Hrvaške. Na letošnjem natečaju je sicer s 24 izdelki sodelovalo 15 prijaviteljev iz Slovenije in Hrvaške. Strokovna žirija (predsednik: doc. dr. Plestenjak Andrej, Biotehniška fakulteta Ljubljana), pa je za najvišje priznanje nominirala 12 izdelkov, za najvišje priznanje “Oskar 2008” pa so izbrali štiri izdelke, in sicer: Kontejner tip: Atom 20« OHT Type A RS – prijavbitelj in avtor: Container d.o.o. Celje; Radenska Classic 0,25 l in 0,5 l, Radenska Naturelle 0,25 l in 0,5 l – prijavitelj: Radenska d.d. Radenci – avtor: Matjaž Zorc, Radenska d.d. Radenci; Steklenica za Maslinovo ulje ekstra djevičansko, aroma limun, 0,2 l; prijavitelj: Stella Croatica, Split, Hrvaška; avtorja: prof. Viktor Popović in prof. Melita Polić; ter Transportno prodajna embalaža za paštete Disney – prijavitelj: Valkarton d.d., Logatec – avtor: Romana Zakrajšek, Valkarton d.d., Logatec.
Omenjeni kontejner je namenjen za prevoz in skladiščenje nizko in srednje radioaktivnih odpadkov z največjo dovoljeno maso 24 ton. Predstavlja novost na trgu tovrstnih kontejnerjev, ki je narejen po vseh zahtevanih mednarodnih standardih. Kljub temu ga odlikuje še cela vrsta novosti in izboljšav, od katerih velja omeniti snemljivo trdo streho z notranjim mehanizmom za zapiranje, ravne zunanje stene, ki so točkovno privarjene in prilepljene v kontejner, snemljivo vratno prečko za lažji dostop, dno, zavarjeno v lovilno posodo in nenazadnje tudi plinotesnost, ki preprečuje kontaminacijo okolja. “Oskarjeve” steklenice iz Radenske predstavljajo posrečen poskus poenotenja steklene embalaže za polnjenje mineralnih vod blagovne znamke Radenska. S svojo obliko in samo izdelavo vzbujajo pri kupcu vtis, da kupuje kakovosten izdelek. Manjše steklenice za 0,25 l so namenjene za enkratno uporabo, večje za 0,50 l pa so povratne za večkratno uporabo. Zapirajo se z aluminijastimi navojnimi pokrovčki, ki imajo tudi funkcijo originalnega zapiranja. Relief valovnice na zgornjem delu steklenice daje vtis živosti in svežosti izdelka. Osrednji del steklenice, ki je namenjen etiketi, služi kot čitalna lupa za branje karakterističnih podatkov o izdelku, ki so odtisnjeni na notranji strani etikete. Kovinski lesk etikete še dodatno prispeva k atraktivnemu izgledu embalaže. Steklenica za ekstra deviško oljčno olje je iz masivnega brezbarvnega stekla konične, proti vratu zožene oblike za 200ml vsebine. Predstavlja novost na področju pakiranja olj. 90% njene površine pokriva namreč snemljiv kartoski ovitek, ki preprečuje negativen vpliv svetlobe na kakovost oljčnega olja. Prav tako kot nekak pivnik preprečuje zamaščenost in dober oprijem steklenice. Na ovitku je dovolj prostora za zakonsko predpisane podatke o izdelku, tržna sporočila in atraktivno likovno opremo. Kartonska zloženka Disney pa predstavlja preprosto in celovito rešitev transportno prodajne embalaže za izdelke v lončkih iz aluminijskega laminata, kot so na primer paštete. Sestavljena je iz pokrova, dna in dveh vložkov. V vložkih so izrezane odprtine, v katere se v pokončnem položaju vložijo lončki paštete. V vsakega od obeh vložkov je možno pakirati lončke drugačne gramature ali vrste paštete, kar je še posebno pomembno za manjše trgovine. Ker so lončki v vložkih pakirani v pokončnem položaju, so izdelki lepo vidni na prodajni polici in omogočajo hitro polnjenje polic. Preprečujejo tudi podiranje in mešanje različnih izdelkov med seboj. Ker je embalaža narejena izključno iz kartona, je zelo prijazna do okolja.
Sicer pa, istočasno s 46. mednarodnim kmetijsko-živilskim sejmom bo od 23. do 29. avgusta 2008 v Gornji Radgoni potekal tudi sejem INPAK, 16. mednarodni salon embalaže, grafike, tehnike in tehnologije pakiranja ter logistike. Njegov pomemben del bo razstava 32. slovenski oskar za embalažo, na kateri bodo razstavljeni vsi izdelki, ki so sodelovali na letošnjem natečaju.
Kot rečeno, Radenska je oskarja za embalažo 2008 prejela za prenovljeni steklenički volumna 0,25 in 0,5 litra za naravni mineralni vodi iz družine Treh src. Pomembna prednost novih stekleničk je, da po podobi sledita že izdelani liniji plastenk. Vse oblike plastenk in manjši steklenički iz družine vod so tako sedaj poenotene ter s tem na trgu bolj prepoznavne. Posebna lastnost nove stekleničke so predvsem utori in zavite linije, ki odražajo eleganco in dajejo steklenici poseben videz. Utori hkrati povzročajo, da se svetloba ob stiku s steklenico lomi. Tako prihaja do odsevov v vodi in na steklenički, kar jo popestri ter naredi atraktivnejšo in bolj svežo.
»Naša nova steklenička s svojo eleganco in svežino odraža večino strateških vrednot našega podjetja, kot so radost in veselje, energija, mladost in živahnost. Poudarja tudi užitek v pitju, dosegljivost in hkrati visoko kakovost izdelka. V kolikšni meri je steklenička skladna s strateškimi vrednotami, smo testirali na različnih predlaganih modelih stekleničk Radenske in konkurenčnih izdelkov,« je povedal Slavko Ficko, vodja marketinga v Radenski d. d., Radenci, ki dodaja: »V Radenski veliko vlagamo v razvoj tako vsebine izdelkov kot tudi v oblikovanje same embalaže. Svoje ideje in zamisli vedno preverimo z analizami pri potrošnikih, ki so naši največji kritiki, in v izvedbi upoštevamo njihove želje. Vsekakor pa smo zelo ponosni, če našim izdelkom izkaže zaupanje tudi stroka«.