RADENSKA NATURELL - ZLATA PRAVODA
Družba Radenska d.d. iz Radencev in Skupina Futura sta na slavnostni podelitvi nagrad za komunikacijsko učinkovitost Effie prejeli Zlato nagrado Effie 2008 za tržno komunikacijski projekt predstavitve nove ...
Znova lepo priznanje za promocijo izdelkov Radenske
Družba Radenska d.d. iz Radencev in Skupina Futura sta na slavnostni podelitvi nagrad za komunikacijsko učinkovitost Effie prejeli Zlato nagrado Effie 2008 za tržno komunikacijski projekt predstavitve nove blagovne znamke Radenska Naturelle – Pravoda iz Radenske. »Biti prepoznan kot dober komunikator na zelo konkurenčnem trgu je eden naših najpomembnejših poslovnih ciljev, ki mu sledimo pri vsakem našem izdelku. Tokrat nam je s strateško strategijo komuniciranja in primerno implementacijo ob predstavitvi nove negazirane naravne mineralne vode Radenska Naturelle, ki je nastala v sodelovanju s Skupino Futura, uspelo Radensko uspešno pozicionirati tudi na trg negaziranih naravnih mineralnih vod,« je povedala Vesna Šavel, vodja tržnega komuniciranja v podjetju Radenska.
Tržna priložnost za uvedbo nove negazirane naravne mineralne vode je v podjetju Radenska nastala ob odkritju novega mineralnega vrelca. Po analizi trga je sledila priprava tržnokomunikacijske strategije in izbira primernih komunikacijskih orodij. Novo vodo so tako potrošniki lahko spoznali prek televizijskih in tiskanih oglasov, veleplakatov in letakov. Pozicijski slogan Pravoda, ki izpostavlja zgodovino nastanka vode – nastala pred 12000 leti, poudarja jasno konkurenčno prednost. Z oblikovnega vidika je Radenska Naturelle prva slovenska naravna mineralna voda z roza barvno kodo, ki je predvsem v tujini sinonim za kakovostne negazirane naravne mineralne vode. Je edina slovenska voda polnjena v plastenki 0,75 litra, tudi s športnimi zamaški. Celotno kampanjo so podpirali tudi z odnosi z javnostmi, Radenska Naturelle je bila predstavljena na številnih dogodkih, oblikovana pa je bila tudi strategija sponzorstev. Podjetje Radenska je za vodo Naturelle prejelo številne nagrade, med drugim so na mednarodnem ocenjevanju Monde Selection, 47. svetovnem izboru vod in brezalkoholnih pijač, prejeli najvišjo nagradno Grand Gold Award, Radenska Naturelle pa je bila tudi uradna voda med predsedovanjem Slovenije Svetu EU.
»Z Radensko sodelujemo že vrsto let. Da dobro sodelujemo in da izbiramo najprimernejše komunikacijske rešitve, dokazuje tudi zlata nagrada Effie. Kot največji dosežek si štejemo dejstvo, da smo kljub visokim oviram na trgu skupaj dosegli in celo presegli zastavljene cilje, « je povedala Marjana Lavrič Šulman, direktorica agencije Futura DDB. Za Radensko in Skupino Futuro je to že drugi skupni Effie. V letu 2006 sta namreč prejeli srebrno nagrado Effie za predstavitev blagovne znamke Oaza. Pri izvedbi tržnokomunikacijske akcije za Radensko Naturelle sta sodelovali tudi agencija za tržno raziskovanje Aragon in agencija Media Publikum.