„TRKAJMO S TRKAJEM“ NA JERUZALEMU“
Konec minulega tedna se je na svojo pot po Jeruzalemsko - Ormoških goricah podal priljubljeni hip hop glasbenik Trkaj in s tem uradno začel kampanjo „Trkajmo s Trkajem“. Namen kampanje je dvigniti kulturo pitja ...
Priljubljeni glasbenik skuša dvigniti kulturo pitja belega vina med mladimi..
Konec minulega tedna se je na svojo pot po Jeruzalemsko - Ormoških goricah podal priljubljeni hip hop glasbenik Trkaj in s tem uradno začel kampanjo „Trkajmo s Trkajem“. Namen kampanje je dvigniti kulturo pitja belega vina med mladimi in na zabaven ter poučen način prikazati kulinarične, naravne in kulturne znamenitosti jeruzalemsko-ormoškega vinorodnega okoliša. Trkajevo popotovanje bo zabeleženo z video blogi, ki se bodo enkrat tedensko objavljali na posebni spletni strani, vzporedno pa bo potekal tudi natečaj za mlade glasbenike oz. pesnike, z zaključnim dogodkom v sklopu martinovanja v Ormožu. Pobudnik kampanje je vinska klet Jeruzalem Ormož, kjer se prizadevajo za kulturo pitja vina.
Trkajevo popotovanje bo mogoče spremljati na posebni spletni strani www.kul-vinska-tura.si, kjer bodo enkrat tedensko objavljeni video blogi Trkajevih doživetij. Na svoji poti, ki jo bo pričel v Ormožu, bo preko Svetinj, Jeruzalema, Litmerka ter še kakega znamenitega kraja, kot sta Razkrižje in Stara Gora, prispel vse do Ljutomera. Popotovanje bo barvito: obiskal bo lokalne vinske kleti, se spoznaval z osnovami sommelierstva, se pogovarjal z domačini, raziskoval znamenite gradove in cerkve. Včasih se bo namenoma tudi malce izgubil, vsekakor pa si bo spotoma privoščil tradicionalne prleške jedi in okušal vrhunska lokalna vina. Tematika bo zagotovo dober navdih za skladanje rim, brez katerih si Trkaja težko predstavljamo, zato si lahko v video blogih obetamo precej hip-hoperskih vložkov »v prostem slogu«.
»Slovenija je prekrasna dežela, vendar jo ljudje, ki v njej živimo, sploh v urbanem okolju premalo poznamo in zato tudi ne cenimo njenih naravnih dragocenosti, toliko kot bi morali. Eden od prekrasnih okolišev so Jeruzalemske gorice z njenimi kulturnimi in naravnimi znamenitostmi. Namen mojega popotovanja je odkriti in prikazati ljudem, kako lep je ta konec Slovenije. Jeruzalem je znan tudi po svojem vinu. V sklopu novega singla Ta noč je moja (in pijem vino) sem se odločil, da dodobra raziščem tudi ta segment popotovanja in se izšolam za sommelierja, da bom pravzaprav vedel kaj pijem, obenem pa ljudem prikažem, koliko truda je potrebnega za eno kapljo vina in da zagotovo to ni pijača, ki bi jo izkoriščali za pijančevanje temveč za uživanje. Glasba, vino in radovednost se bodo družile skozi popotovanje od sredine junija do konec oktobra, ko trte tudi obrodijo«, nam je obrazložil Trkaj.
Vzporedno s Trkajevim popotovanjem bo potekal tudi natečaj za mlade glasbenike in pesnike, ki se bodo lahko med sabo pomerili v skladanju rim na temo vina in poezije. Sodelovali bodo lahko z objavo svojega prispevka v video ali pisni obliki na spletni strani, najboljši pa se bodo med sabo pomerili na zaključnem dogodku v sklopu martinovanja v Ormožu. Natečaj bo potekal pod budnim očesom strokovne komisije s Trkajem na čelu, zmagovalec pa bo dobil svojo priložnost za predstavitev v profesionalnih hip hop vodah. V vinski kleti Jeruzalem Ormož, ki je pobudnik kampanje, se sodelovanja s Trkajem veselijo in pričakujejo pozitiven in predvsem poučen odziv mladih:
»Vinska kultura sama po sebi in naš okoliš Jeruzalemsko-ormoških goric sta predragocena, da bi ju zadrževali zase in ne predstavili mladim generacijam. S kampanjo Trkajmo s Trkajem želimo dvigniti prepoznavnost ljutomersko-ormoškega vinorodnega okoliša in hkrati dvigniti kulturo pitja belega vina med mladimi. Mladim želimo pokazati, da je vino rezultat skrbnega dela v vinogradih, dolgotrajnih postopkov pridelave in ne zgolj steklenica relativno poceni alkoholne pijače. Samo pitje vina mora predstavljati svojevrsten užitek, ne z namenom pijančevanja, temveč uživanja v okusu in kulturi ob zmernih količinah«, je ob tej priložnosti povedal direktor Jeruzalema Ormož, g. Silvo Žižek.