VANESSA IN TANJA USPEŠNI V BEOGRADU

Nov uspeh mladih glasbenic iz Glasbene šole Gornja Radgona...
V Glasbeni šoli Gornja Radgona so upravičeno ponosni na svoje učence in mentorje. Redko se namreč zgodi slovensko ali mednarodno tekmovanje, kjer nastopajo mladi radgonski glasbeniki, da slednji ne bi posegli po visokih priznanjih. In to se je potrdilo tudi te dni, ko sta za odličen dosežek poskrbeli mladi in nadarjeni pianistki iz GŠ Gornja Radgona, Vanessa Hvalec in Tanja Holc. Pod vodstvom mentorice Urške Orešič sta namreč dekleti na 9. mednarodnem tekmovanju „Davorin Jenko 2012“ v Beogradu, v svojih kategorijah na klavirju zasedli odlične uvrstitve. Vanessa je dosegla 86,60 točk (III. nagrada), Tanja pa 82 točk (pohvala), v skupnem nastopu – klavir duo pa sta dekleti zasedli 1. mesto, 87,40 točke (III. nagrada).
Šolanje klavirja sicer zahteva veliko treninga in je za pridobitev osnovne izobrazbe nižje stopnje potrebnih šest let izobraževanja, s podaljšanjem nadaljnjih dveh let na višji stopnji. V Glasbeni šoli Gornja Radgona, kjer se v posameznem šolskem letu na inštrument klavirja vpiše okrog 50 učencev, klavir poučujejo učitelji: Barbara Markoli, Urška Orešič in Predrag Bjelajac. Učitelji delujejo kot korepetitorji ter tako aktivno sodelujejo na nastopih in koncertih glasbene šole ter na domačih in tujih tekmovanjih. Sami učenci sodelujejo na klavirskih, javnih in drugih pomembnejših nastopih kot so revije glasbenih šol in druge javne prireditve. Starejše in nadpovprečno nadarjene učence uvajajo v komorno igro in korepetiranje ter jih uspešno pripravljajo na sprejemne preizkuse za srednjo glasbeno šolo. Posamezniki aktivno sodelujejo tudi na seminarjih pri priznanih pedagogih, državnih in mednarodnih tekmovanjih ter se glasbeno udejstvujejo na dodatnih aktivnostih v okviru glasbene šole in izven nje. Nekateri učenci klavirja obiskujejo tudi pouk drugih inštrumentov (npr. flavte, violine) ali obenem obiskujejo balet in s tem urijo svojo muzikalno nadarjenost, kar je dokaz priljubljenosti tega inštrumenta.
Klavir velja za osnovni glasbeni inštrument, za kralja med glasbili. S klavirsko igro učenci pridobivajo koordinacije gibov, tehnično preciznost, hitrost in spretnost gibanja rok, razvijajo občutek za ritem in melodioznost - muzikalno naravnost ter kot solistični izvajalci stremijo k individualnemu podajanju glasbe tako doma kot tudi na koncertnem odru.